fredag 30 oktober 2009

-suck-


vart ganska sent igår men vaknade första gången typ 08:13
Men eftersom klockan va så lite så somnade jag om
Vid 1 så ringde idah*på hemtelefon för jag svarade inte på mobilen* och väckte mig
Ja jag sover länge på dagarna,jag e en trött person
Så jag klev upp,klädde på mig,sminka mig lite och sen stack jag till idah
åt korv med bröd^^ mums

vi gjorde inte nå särskilt idag,men de gör vi typ aldrig:P
hmmm hon käkade hos mig idag för ovanlighetens skull

pratade lite med liv för ett tag sen och ja jag ska ju inte ut med dom-.- de suger men men

kanske ska ge fan i att sova bort hela dan i morron
jag e så uttråkad just nu,ingen e social på msn eller nått-.- fail!


och jag tror att en viss person fyller år idag men ....jag vågar inte gratta honom

Och så fyller min kompis jim år^^ GRATTIS TILL HONOM!;D
ja de va väll allt:P

1 kommentar:

Unknown sa...

Yah:D! låter gött^^ lite katten gustav stil;)//Jim