måndag 5 juli 2010

MEN YES!!!!

Ja de va ett tag sen jag skrev nu men de e skitsamma^^
Nu har det varit hamnfesten här i ö-vik och MLi följde med mig på torsdagen hit då:D
Och hon stannade hela helgen,det va awesome!
Fick även träffa Jim som jag inte sett på över ett halvår,GLAD TJEJ!!!!!!!!!:'D
Typ slängde mig på honom xD
Eller ja inte typ,jag gjorde fan det xD xD xD
Och mitt ex o hans jävla brud gick omkring o glodde på mig hela tiden,dryyyygt-.-
Men men hade askul ändå^^
Åkte karusell,käkade sockervadd,munkar och drack blå slush.
Köpte också ett halsband med Jack Skellingtons huvud på<3
Love it!
Fick också träffa Marre igen.
Har inte sett henne sen urkult i fjol.
Men men MLi åkte hem igårkväll,lite tråkigt faktiskt.
Min älskade "syster"<3<3<3

Och nu är jag och bby ensam hemma i typ en vecka kanske,idag åt vi på sibyllla nomnomnom^^
Och så va jag med maria för ett tag sen,det va trevligt:)
Kul att ha någon att vara med,kanske ska träffa henne i morron å.
Men men nu har ni fått veta lite saker som har hänt:P
Take care now bye bye then.

Inga kommentarer: