onsdag 22 september 2010

AAAAW!^^

Kollade nyss på en tjejs blogg och då hade hon gjort till sin pojkvän i ett års present ett halsband med typ ett "rör" som det va blod i^^
It´s so damn cute!!!!:D
Min älskade maria och hennes "man" har också sånt.
Men ärligt talat e deras finare;P
Hehehe.

Men men sitter just nu o väntar på mat,blir kyckling!
Nomnomnom.
OCH jag känner mig lite dum för att jag har lillsyrrans leggins och tröja på mig men det är bara för att mina kläder e på tork.
Va ju dum nog o tvätta allt så jag hade inga kläder:P
Och idag fyller syrrans fästman år så grattis till honom.
OCH BEBBEN HAR INTE KOMMIT ÄN >.<
seg sak!
Kallar den sak för att jag vet inte vad den blir.
Men men den kommer väll snart:D
Och i morgon ska jag KANSKE in till stan med idah och angelica.
Och på fredag ere tjejdag och sen på kvällen ere dans:D
Längtar.
Det va väll allt? Ja jag tror det:)
Take care now bye bye then.

Inga kommentarer: