torsdag 2 september 2010

Varför?

Varför finns jag kvar på din msn lista?
Förut när jag skrev svarade du aldrig och när vi ses på stan ignorerar du mig bara.
Varför vill du ha kvar mig?
Jag fattar inte-.-
Jag vill mer än gärna ha kvar dig som kompis,vi hade jävligt kul innan allt gick åt helvete.
Med andra ord,innan vi vart ett par.
Du va mitt första riktigt seriösa förhållande och jag kommer alltid bry mig om dig men jag fattar inte varför du tog kontakt med mig,pratade med mig ett tag och sen bara ignorerade mig.
Det kändes.
Jag trodde du ville vara min vän men jag kanske hade fel.
Eller är det din korkade,idiotiska,extremt svartsjuka flickvän som hindrar dig?
Önskar att jag kunde få svar på alla mina frågor men du vägrar ge mig dom svaren.
This sucks:(



Sorry för att jag verkar nere men de e den jävla musiken som är så jävla bra men som samtidigt får in mina tankar på trista saker.

Inga kommentarer: