måndag 28 juni 2010

AWESOME!

Tack tack TACK pappa(L)(L)(L)
Du är awesome^^

Fick pengar av pappa idag till löshår,äkta denna gång;)
Thats soooo awesome.
Och idag hade jag fått pengar av försäkringskassan så jag stack på stan med fredds syrra.
Köpte:
En svart och en vit kajalpenna.
Ett par coola leggins som va lila med leopardmönster på*30:-*
puder
hårspray
cigg
och en cola:)
Och så va jag skyldig fredd 40 kronor.

I morron ska jag OCH fredd ner på stan och han ska köpa hårfärg till mig<3
Blir nor rödbrundt tror jag,vi får se^^
Jag får det i tidig födelsedagspresent.
Funderar på att blondera luggen så den blir mer rödbrun än resten av håret.
Vi får se:P
Men men färgar håret när jag fått mitt hår,hehe de där lät skumt xD
Ja jag har dålig humor!
Nu ska jag krypa ner hos min bby:*
Take care now bye bye then.


Och jag bara MÅSTE lägga in denna snygga bild på min lillasyster:P

Inga kommentarer: