måndag 7 juni 2010

In Sollefteå!

Yes ppl im back in sollefteå,hos MLi ofc^^
Idag e det poängjakten för treorna uppe på gb,phun phun.
Jag ska nog gå upp dit senare o kolla hur det gå för dom.
Kanske hjälpa till,you never know;)

Jag blir kvar här tills på lördag,klockan 12:40 åker jag hem till Ö-vik igen.
I morron är det ölbrännbollen så då ska MLi bli FULL! xD
På onsdag vet jag inte riktigt vad som händer men men nått händer iaf.
På torsdag ska jag till af och snacka med Mohsen.
OCH PÅ FREDAG TAR MIN LILLA MLi STUDENTEN!
SHIT!!!!!!
Jag lärde känna na när hon gick i 8:an o nu ska hon ta studenten:')
So proud och hon e ju estetare också hehe what else?;P
Nä nu ska jag nog göra mig iordning o dra upp på gb.
Eller nått,måste ha nått att äta.
Hmm kanske ska dra på Westerlund,eller dom kanske stavar med enkelt v.
Aja sak samma^^
Take care now bye bye then.
Fredd<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: