söndag 13 juni 2010

Okej jag vet ...

att jag har varit välldigt dålig på att uppdatera men de har ju varit studentveckan i sollefteå och jag har varit där så jag har haft fullt upp typ hela tiden.
Kom hem till ö-vik i fredags kväll,ångrar inte att jag åkte hem hehe.
För när jag satt o väntade på stadsbussen hem så kom de fram en kille till mig och gav mig en bit bussbiljett.
Lite wierd tyckte jag men sen så visade det sig att han hade skrivit sitt mobilnummer o namn på den.
Haha cute.
Jag ska självklart inte ringa honom men jag ska behålla den som minne,aldrig att jag trodde att de skulle hända mig xD
Det va ju mitt på blanka dan,typ:P

Men men i morron fyller Eva år,fredd ska skrivas in på af och jag ska träffa Maria^^
På onsdag ska jag OCH fredd åka till junsele:D
Då ska han få träffa min familj för första gången + min syrras kille,min kusin,mormor och morfar.

Oj nu måste jag hoppa in i duschen för jag ska snaaart se en film på tv.
Take care now bye bye then.

Inga kommentarer: