fredag 4 juni 2010

Jah:)


Jag har kommit fram till att jag ska sluta klaga så mkt på min mamma.
Visst jag kommer alltid klaga men frånome nu ska jag bara klaga lite hehe.
Hon har varit med om mkt och att uppfostra mig har nog inte varit det lättaste.
Men jag tkr ändå att hon har gjort ett bra jobb och jag e lycklig över att ha henne.
Även om jag välldigt sällan visar det.
Men jag älskar henne,har altid gjort och kommer alltid att görat.
Trots hennes dåliga val.

Men men nästa vecka ska jag på möte på af på torsdag,på fredag tar MLi studenten^^
Självklart e jag där hehe.
Åker tillbaka till ö-vik på söndagen och på måndagen fyller Eva år.
Men nu kommer de mest spännande!
FREDD SKA HÄNGA MED MIG TILL JUNSELE DEN 17 JUNI!:D
Vi ska vara hundvakt åt syrrans vovve^^
Så dår får min familj äntligen träffa min bby.

Men men NUTID!
Jag va med maria igår,skittrevligt och nu vet jag vart hon bor hehe.
Och idag gick jag o fredd ner på stan och så träffade vi henne utanför port nio,då fick jag veta att hon hade försökt ringa mig för att hon hade inget att göra förns fem,klockan va då 3:P
Så då va jag med henne lite,vi gick på max o hade trevligt.
Sen åkte jag hem,hon skulle till sollefteå och ja de e de enda spännande som hänt:P
Take care now bye bye then.

Inga kommentarer: