onsdag 2 juni 2010

men bla bla bla

Typ ingenting händer i mitt liv förutom att älsklingen och MLi tar studenten nästa vecka.
Jag ska gå på MLis,hon har ju trots allt vare min vän i 5 år så de så!

Idag va jag ute o solade,MED FREDD!!!Belive it or not hehe;P
Och igår va jag hos Kim o Malin i några timmar,dessvärre va mitt ex där men va fan kim o han e ju kompisar så får väll lära mig leva med det.
Kim skulle jag inte säga upp vänskapen med bara för att jag o mitt ex har en VÄLLDIGT KOMPLISERAD RELATION,nej men jag vet inte vad vi ska kalla det.
Vi pratar knappt med varandra,nått enstaka ord o jag blir som en panikslagen kanin i närheten av honom(Y)
Men iaf Kim har alltid funnits där för mig så då ska jag FAN I MIG vara där för honom trots att de kan vara jobbigt ibland.

I morron ska jag nog vara med min gothar-Maria,that will be awesome.
Vet inte vad vi ska hitta på men nått blire nog^^
Måste hitta på nått med sötMalin nån dag också,förjävla rolig tjej att vara med:)

Nä nu ska jag krypa ner i sängen hos min bby och be han ge mig massage:P
Take care now bye bye then.


JAG E SUGEN PÅ OSTBÅGAR!!!!!!!

Inga kommentarer: