lördag 28 augusti 2010

Bara en tidsfråga.

Tills vi inte pratar alls.

Min kompis ringde igår och sa: Jag såg att din mamma har skaffat hus nu.
Min reaktion vart VA????!!!!!
Jag visste att det hade pratats om det men inte att det skulle bli av.
OCH INTE FAN HADE JAG INTE TROTT ATT JAG SKULLE FÅ VETA DET AV MIN KOMPIS!
Så jag ringde Åke och det visade sig vara sant,eller han sa nått om att mamma skulle hyra eller nått sånt.
Jag va inte helt klar i huvet så.
Men men det e ju verkligen awesome att ens mamma inte berättar själv att hon skaffar hus,hon sa inte ens att hon funderade på det.
Inte till mig iaf,men till åke sa hon det.
Seriöst!!!
Jag orkar inte se henne försvinna igen,jag gör fan inte det:'(
Och folk sa att det skulle bli bättre nu när vi inte sågs lika ofta.
Bullshit!!!!
Sist jag va hemma va jag hemma i ungefär 2½ vecka,jag såg min mamma sammanlagt typ 1 timme.
1 TIMME!
Wtf?
Och hon verkar inte vilja vara i närheten av våran familj,det känns som att hon börjar undvika mina småsyskon också.
Jag orkar inte mer.

Men borde jag vara förvånad?
Hon sa att hon skulle flytta*från vårat hus* efter nyår så att det inte vart nån "konstig stämning" över jul och det.
HON STACK INNAN JULAFTON!!!!!
Och hon säger att jag inte kan lita på min pappa,jag kan tydligen inte lita på henne heller.

Inga kommentarer: