lördag 14 augusti 2010

Lite tankar.

Just nu sitter jag o lyssnar på cascada*döm mig inte*
Och jag började tänka tillbaka till urkult,hade inte haft så kul på aslänge.
I was so happy!
Men nu är det aslänge kvar till nästa gång.
Urkult borde fan vara en vecka.
Då kanske man skulle bli så less så att man va glad över att det va ett år kvar till nästa gång:P
Menn nästa år lär det nog bli anorlunda om jag har otur.
Eller ja de e välkl 95% säkert att det blir som vanligt.
Men fan nu kom jag på en sak!
TÄNK OM JAG HAR ETT JOBB!!!!!!!
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO:'(
Får inte missa urkult.
Nej fan heller,då tänker jag fanimig vara sjukskriven!
Eller försöka ta ledigt.
ALLA som jag va träffade i år måste vara där nästa år.
DOM MÅSTE!!!!
Och maria^^
Nä jag måste sluta tänka på urkult,börjar ju nästan gråta:')
Take care now bye bye then.

Urkult 4-ever!!!!!!

Inga kommentarer: