tisdag 10 augusti 2010

Urkult va awesome!

Träffade nytt o gammalt folk,det va så jävla awesome!!!!
Längtar som fan tills nästa år,men tobbe har sagt att vi ska ses snart igen.
Vilket jag hoppas att vi gör,det tar ju sånt jävla tag o träffa folk.
Jim vill jag också träffa snart,lilla teddybjörnen.
Nä men dom killarna gjorde mitt urkult så jävla speciellt.
Älskar deras energie^^
Fina pojkar.

Men men började urkult på onsdagen,vart ganska full o natten slutade med att jag upptäckte att mitt tält INTE va vattentätt!
Hallå vattensäng hehe.
Så jag flyttade in i falkens tälts "hall".
Sov jätte bra där,myyyyys^^
Jim o tobbe kom typ vid halv två på torsdagen,stackarna va sjuk men dom höll igång iaf.
Dom fick låna mitt tält :P
Träffade iår syrrann som jag inte träffat sen jag gick estet 2:an och så träffa jag en gullig tjej som kallas izza.
Mys mys:)
Va nykter på lördagen,mådde inte så jätte bra men de ignorerar vi hehe:P
O jag ville bara slå jim så fort han frågade hur det va,om jag inte inser att jag inte e pigg så e jag pigg :P
Men hade iaf ett helt okej avslut på urkult.
Längtar nu som fan tills nästa år.
Vet inte riktigt vad mer jag kan berätta men men sak samma.
Jag va överlycklig i flera dagar o jag längtar tills jag får känna så igen^^
Take care now bye bye then.
Träffa mig nästa år:D

Inga kommentarer: