fredag 13 augusti 2010

Jah.

Sitter just nu och väntar på att Jim ska höra av sig så jag vet om vi ska ha filmkväll eller inte.
Hoppas på det för vi har snackat om det i typ ett år men men vi får se hure blir.
Annars kanske jag kan vara med maria,om hon nu är vaken :P
Det vore egentligen smartast eftersom hon åker nästa vecka o kommer inte hem på några veckor.
Men ja vi får se hur det blir + att jag e lite sjuk och jag vill inte riskera att hon blir det.

Men men idag har jag bara drygat,sov till typ ett*jag sover fan jämt!*
Va på affärn en snabbis.
Köpte:hårfärg
chips
cigg
tamponger
en dricka o en glass^^
Måste till apoteket nästa vecka o hämta ut mina p-piller.
Men ja nu sitter man bara o väntar o väntar o väntar.
Dryyyyyygt OCH jag kan nästan slå vad om att jag kommer vara tvungen att ringa honom o fråga sen eftersom han e värdelös på att höra av sig när han ska:P
Well well take care now bye bye then.

Inga kommentarer: