torsdag 12 augusti 2010

Men jippie-.-

En av mina (nu föredetta) bästa kompisar har förändrats helt o hans tjej verkar lika fake som jag trodde.
Trodde aldrig att jag skulle förlora min kompis,aldrig!
Han flyttade en gång i tiden o då va våran vänskap påväg att gå åt helvete för att han tyckte att jag inte hörde av mig.
Nu försökte jag hålla våran vänskap vid liv,jag hörde av mig.
Han svarade o jag skrev tillbaka men fick inge svar.
Helt plötsligt va vi inte kompisar längre.
När jag va på urkult fick jag veta att jag va inte den enda som han hade gjort så mot:(
Jag fick se en av mina kompisar helt förstörd pga av han.
Och han brukade göra henne glad.
Ganska störande.
Och efter att jag fått veta vad han höll på med så tänkte jag: va väll lika bra att han sa upp kontakten.
Nog för att jag saknar honom.
Vi höll ihop i 6 år!
O helt plötsligt betydde det ingenting verkar det som.
Well well de e bara att gå vidare.

Inga kommentarer: