lördag 28 augusti 2010

USCH!!!!


Jag hade en ashemsk dröm om mitt rum i Junsele,jag bor nere i källaren och har alltid varit lite smårädd för den.
Men jag blir bara mer o mer "rädd" för den,vet inte riktigt vilket ord jag ska använda.
Det skulle inte förvåna mig för fem öre om det spökade där.
Nästa gång jag kommer hem vilket är om några veckor ska jag fråga lillsyrran om jag inte kan få sova på hennes golv!
Ja jag e livrädd för mitt rum!!!!!!!
Och om jag inte får sova där sover jag på soffan så får jag bli väckt klockan 7 på morronen om det nu ska vara så.
Jag skiter i vilket,jag vägrar sova i källaren>.<
Fy fan säger jag bara.

Heheh en 21 åring sover på lillsyrrans golv ist för i sitt eget rum(Y)

Men men jag läste ut marilyn mansons bok igår o den va awesome och jag började lite smått på White line fever.
Den verkar rätt bra hittills:)
Nä jag borde klä på mig så jag kan dra till affärn och köpa cigg.
Take care now bye bye then.

Inga kommentarer: