onsdag 18 augusti 2010

Gagagagaga.

I morron kommer Mes och hälsar på över dan:)
Kul kul.
Och igår började Maria sin resa till sin kille.
Kul för henne :)
Undra vad jag och Mes ska hitta på i morron,hmm ja gå på stan helt klart.
Kanske sitta nere vid hamnen om de e bra väder^^

Men men eftersom jag inte har nå vettigt eller spännande o skriva så kan jag klaga ist.
Vad e det med folk?
Speciellt på bdb.
Jag undrar hur många gånger jag har fått meddelanden där det står "msn?","tjena snygging kan jag få din msn?" och massa sånt.
Visst man blir lite glad över att dom tkr att man e fin men HALLÅ????
Jag lägger upp bilder på mig o min kille!
OCH dom flesta killar e utlänningar-.-
Jag kan erkänna att jag e lite rasistisk,men jag ger alla en chans men för det mesta gillar jag inte utlänningar.
Och speciellt inte turkar,men de kan berå på att dom betedde sig som idioter mot mig när jag bodde i tuma.
Och okej man ska inte dra alla över samma kant men för de mesta e dom elaka.
Men nu kom jag ifrån ämnet,anledningen att jag drogh upp turkar va för att förut skrev en kille till mig "hej jag är turk jag gillar svenska flickor. msn?"
Då hade jag fan lust att svara "hej jag är svensk och jag gillar inte turkiska pojkar!"
Men det kändes lite elakt hehe.

Och dom flesta som frågar efter msn har inte ens bilder och om dom har så har dom inga bilder på sig själv.
Kanske e nån jävla snuskgubbe ju!!!!!
Nej huvva!>.<
Nu ska jag se south park.
Take care now bye bye then.

Inga kommentarer: