fredag 5 februari 2010

Frayday = partyday

Va hemma hos Nina igår i några timmar:)
Hon gav mig mat och CHOKLADMUFFINS!!!
Vadå mums?!?!?!?!?! nomnomnom

Inatt började jag o fredd se lite på avatar men vi va så trötta så vi stängde av o sov ist.
Skönt^^
O i morse vid SEX!06:00!!!!vaknade jag av plogbilen >.<
Inte glad!
Men som tur va så va fredd vaken^^
Så vi har typ drygat sen sex i morse o innan han gick till skolan hade vi askul,eller ja jag hade askul för han kittla mig*eller vad det heter*
Snart ska jag lägga mig o vila ett tag innan jag ska fixa mig o gå på stan.
Ska förbi på Ninas skola en sväng å:)
Jag hoppas jag hittar finskor på stan,har ju inga.

O ikväll ere fest hos Nina,de e nice^^
Min Gud ska dricka o då e det kul hehe.
Nu ska jag lägga mig framför tv´n o om de inte e nå bra på tv´n så kollar jag på film!
Take care now bye bye then.


Fredd<3

Inga kommentarer: