torsdag 11 februari 2010

Men ja,lyckat-.-

Sov hos MLi från måndag till onsdag.
På tisdag kväll vart jag aslycklig för en gammal kompis till mig*i hate him now*
vart dragen ut från bowlingen av två poliser för att han va för full xD
Oj oj oj hur många tabbar ska människan göra innan han lär sig att han måste skärpa till sig.

Well well sov hos Rebecca och Linnea från igår till idag.
Vi hade de trevligt enda tills vi skulle sova.
Eller ja robert,rebecca o linnea hade de väll bra men INTE jag:P
Jag sov inne hos Linnea och hon hade stängt av elementet o jag hade bara en filt!!!!!
Frös nästan ihjäl,vaknade vid 5 o kunde inte somna om.
Så jag satte mig inne på toaletten,på golvet, och läste till o från fram till nio.
Yey offer!!!!!*röda blinkande pilar mot mig*
Rebecca o robert vaknade vid nio så då gick jag in o prata med dom.
Sen typ 09:40 gick jag ner på stan,tog ut pengar,stressa iväg till af och sen till busstation.
Tog halv elvan till ö-vik.
När jag kom hit så la jag mig o försökte sova,efter ett tag kom fredd hem<3
Och jag frös som saaaataaaan-.-
Så jag hade leggins,linne och två täcken.
När jag hade begravt mig under täckena så lyckades jag somna.
SKÖNT!

Vaknade efter ett tag av att MLi ringde.
Och sen dess har jag varit vaken så att jag kan somna ikväll.

Vi har typ inte gjort ett skit idag,bara tagit det lugnt.
Vart god mat idag^^
Och efteråt gick vi på affärn o köpte cigg o energiedryck.
Och godis till mamma.

Påtal om mamma så träffade jag MIN mamma igår.
De va väll trevligt.
Typ.
Känns som att jag inte känner henne längre -.-


Nu ska jag kolla ninas blogg':)
Take care now bye bye then.

Fredd<3

Inga kommentarer: