torsdag 25 februari 2010

Jag minns fortfarande hur ont det gjorde.
Jag kommer aldrig glömma bort det.
Känns så jävla dumt att vi skaffade så många minnen för att sedan slänga bort dom.
Idioti!
Fan att det skulle bli såhär.
Du va ju trots allt en av mina närmaste vänner.
Men efter det du gjorde,jag kan tyvärr inte önska att du får ett bra liv.
För enligt mig förtjänar inte du det.
Det gjorde ont!
Det gör det än.
Börjar nästan tro att det såret du gav mig aldrig kommer läka helt.
Och jag tänkte ett tag: Jag kanske ska prata med honom och reda ut det här.
Men va fan,det skulle inte göra saken bättre.
För du svek mig.
Du ljög.
Jag saknar inte dig,jag saknar den du va.
Men men du är död,för mig.

Men jag ska leva vidare utan dig,för jag förtjänar bättre och det har jag äntligen insett.

Inga kommentarer: