torsdag 25 februari 2010

Hosta -.-

Blir galen på den,i hate it!
Sitter just nu o lyssnar på musik och väntar på att Fredd ska höra av sig så jag vet om jag ska ner på stan eller inte.
Vi får se.

Nu ska jag klaga på min hosta!
It sucks!
Jag har haft den sen igår o imorse vaknade jag vid typ halv sex och behövde hosta som fan men eftersom jag inte ville väcka fredd så fick jag plågas.
Undra om jag har hostat mkt inatt.
Hmmm tål att tänkas på.
Well well JAG VILL BLI AV MED MIN HOSTA.
Det gör jätte ont mellan brösten när jag hostar,gäspar och tar djupa andetag.
Såååååå irriterande.
Help me >.<

Har på mig mitt nya linne idag,mysigt med nya kläder,iaf linnen o tröjor tkr jag hehe^^
Men känner mig lite som en polkagris hahaha xD
Kanske inte e så konstigt men ändå:P
Nä nu ska jag fixa håret lite grann.
Take care now bye bye then.
I morron ska jag till Nina:D

Fredd<3

Inga kommentarer: