onsdag 24 februari 2010

IGÅR ....

VA DET SÅ JÄVLA KUL!!!
Va på stan med Nina i några timmar.
Och några andra.
Den enda som inte övergav oss va denise*han heter dennis but i don´t like it!*
Jag köpte hårsnoddar,ett nytt linne,Nina vart glad för det va röda ränder på det^^,en ring och ett par glasögon:P
Har länge velat ha ett par.
Jag och Nina fikade på cafét bredvid hemköp,mmmm varm choklad.
Med söta marshmallows<3
Fick även träffa Emo-Fredrik och mitt ex Björn.
That was PHUN!^^

Träffade Wesses Jennie lite grann å.

Efter att vi hade varit på stan i några timmar så skjutsade Denise hem mig o nina hem till Nina.
Nina bjöd på middag^^
Thx!
Och så vart det glass och chips till efterrätt:D
Vid typ halv åtta åkte jag "hem" igen för att Nina skulle till en kompis o kolla på film.
Och senast fredag får jag träffa Nina igen,kul kul kul;D
Btw köpte en ring till Fredd också hehe.

Idag har jag däremot inte gjort ett skit typ.
Jag har en jävla hosta som tar typ död på mig.
Men men nu ska jag försöka sova så jag lyckas väcka fredd i morron bitti.
Take care now bye bye then.

Inga kommentarer: