söndag 28 februari 2010

Shania Twain.

Okej fredagen vart nästan som jag hade tänkt mig.
Det jag INTE hade tänkt mig va att jag skulle ligga hemma hos Fredd med feber!
Det sög,skulle ju festa med nina:(
Men men Fredd va iaf snäll o tog hand om mig.
Mmmmm skumbad = mysigt.

På lördagen*igår* mådde jag bättre men egentligen så hade det inte spelat någon roll för att jag hade lovat Rebecca att jag skulle möta henne och några andra estet 1:or på busstation för att visa dom vägen till Sliperiet.
Va där resten av dan typ,förutom när jag följde med Camilla,Mes,Nasse och Tobbe på Subway.
Rebecca ville inte följa med.
Efter att vi hade käkat klart gick vi på Hemköp.
GUUUUUDIS!:D

Typ kvart över fem kom Fredd till Sliperiet och va där ett tag.
Btw det va Musik direkt som e en musiktävling för er som inte visste det.
Och mina kompisar va me^^
Det gick jätte bra för dom*stolt*
Men dom gick tyvärr inte vidare:(
Vilket dom borde ha gjort tkr jag men men sak samma dom gjorde ett jävligt bra jobb.
Efteråt så skjutsade Rebeccas mamma hem mig till Fredd .
Vi somnade ganska sent och för andra gången i rad somnade Fredd innan mig:O

Jag vaknade vid typ halv tio idag.
Så jag kanske fick 6-7 timmars sömn.
Vi har mest legat i sängen idag tills vi kom på att vi ville möblera om.
Och vi e snaaaaaaaaaaaaaaaaart klara^^
Nu ska jag bädda sängen och lyssna på Shania Twain:)
Take care now bye bye then.

Fredd hälsar. <3

Inga kommentarer: