tisdag 2 mars 2010

Men jag vill inte!

Igår så va jag ute en sväng,vi gick på affärn och jag köpte flingor och lite godis.
Mumsigt!
Hände inget särskilt igår.
Men men hostade typ ut lungorna iaf:P

Idag hade Fredd sovmorgon,han började tolv.
Jag hara bara drygat sen vi klev upp typ.
Men hostan känns MKT bättre idag:D
AWESOME!
Sitter just nu o lyssnar på musik o e jääääävligt sugen på film o flingor men vi har ingen mjölk hemma-.-
Men men kanske skan gå o köpa,om någon e hemma.
Jag har ju ingen nyckel.
Och senare idag ska Nina kika förbi och hämta sitt "smyckeskrin".
Så det ska bli kul att se henne lite.

På söndag,troligen,åker jag hem.
Ser inte fram emot det,men jag måste.
Och så måste jag ringa hem idag o kolla när jag skulle vara på af och tandläkaren,som jag ska avboka!!!
MINA PENGAR >.<
Btw stackars Fredd har också börjat hosta,dumma jag som smittat honom.
Men men sorry honey<3

Nu ska jag sminka mig lite o fixa håret,ser förjävlig ut ju!
Take care now bye bye then.

Inga kommentarer: