onsdag 10 mars 2010

Jah.

Idag vart min lillasyster 14 år.
Grattis på henne eller nått,hon har varit en bitch o bossig hela dan typ-.-
Well well sak samma så länge hon inte e så i morron!
I morron ska vi fika och Lollo*min lillasyster* håller på med en ganska skum tårta:S
Men men den blir nog god.

Jag va vaken till typ 6 i morse sen somna jag och vid elva vaknade jag igen o ringde vårdcentralen.
Carruuuuu ska få hostmedicin.
Mysigt värre,hoppas det hjälper.
Efter att jag hade ringt så la jag mig o sov igen tills klockan 4 så jag missade sex and the city-.-
Fail on that.
Vart lax till middag,gott^^
Men sen när jag hade ätit klart hände det en äcklig sak som jag inte tänker berätta.
Men kan berätta att det inte va mysigt iaf >.<
Bara Fredd som vet vad.

Har typ mest glott på tv under tiden som jag har varit vaken.
Visst lät min dag spännande?
Not!
Men men i morron kommer systeryster hit:D
Min storasyster,henne har jag inte sett på typ 1½ månad.
Phun phun.
Då ska jag peta på hennes mage!
Hehe BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄBIIIIIIIIIIIIIIIIS:D
Take care now bye bye then.

Fredd<3
Fan va jag saknar dig -.-

Inga kommentarer: