tisdag 9 mars 2010

Men ja(Y)

Klev upp halv elva idag,vid typ elva stack jag till mamma och gick ut med hunden.
Efteråt kollade jag lite på tv hemma hos mamma.
Efter det gick jag hem och drygade framför tv´n o hosta som SATAN!
Vid fyra skulle jag gå tillbaka till mamma o ta ut hunden igen.
Då hostade jag så mkt så att jag fick upp spya i munnen,fresh!
Fy fan inte inte INTE kul detta.
Och i morgon ska jag till vårdcentralen och jag hoppas jag inte har åkt på nått allvarligt.
Men men vi får se.
Och om jag har tur sticker jag tillbaka till ö-vik på torsdag nästa vecka.
Och på fredag nästa vecka har jag o fredd varit tillsammans i tre månader:O
Shit,tiden går fort när man har roligt.

I morgon fyller min lillasyster 14 år så grattis på henne.
Och på torsdag blire TÅRTA!!!!!
Nu ska jag duscha och sen e det Cougar town:D
Take care now bye bye then.

GRATTIS SKITUNGE!!!!!

Fredd<3

Inga kommentarer: