onsdag 3 mars 2010

Men blööööö.

Idag vaknade jag vid typ halv två tror jag.
Visade sig att Fredd inte gick till skolan idag.
Ganska förstårligt ändå,han mår inte så bra.
STACKARS DIG!
Har mest drygat idag OCH fått veta att Fredd har lov nästa vecka och jag åker hem på söndag -.-
Fail on that!
Well well vart middag vid halv nio idag:P
Asså 20:30!
Men de va det värt.
PANNKAKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR!:D:D:D:D:D:D
Mums mums.
Just nu e Fredd och duschar och när han kommer tillbaka ska vi se klart Jeepers Creepers.
Usch äcklig film tkr jag men men ganska bra ändå.
Ja det där va väll min dag.

Ja just det,jag skulle avboka tandläkaren idag,gick det?NEJ!
Det va ingen kvar på folktandvården när jag ringde.
Och i morron e dom i ramsele så då ska jag ringa dit!
Jag ska fan sätta alarm.
Fan heller att jag ska till tandläkaren!
NEVER!:@
Take care now bye bye then.

Inga kommentarer: