söndag 21 mars 2010

Gahahagay.

Just nu ligger Fredd och sover,fy på han ska väcka honom snart.
Själv sitter jag i bara täcke vid datorn mehehehe.
Myyyyyyyys!^^
I helgen har det inte hänt ett skit,hann inte träffa Ollie någonting men men jag överlever.
Jag hoppas Nina kommer hem idag så kanske vi kan gå på stan i morron för jag tror,TROR, att hon är ledig på måndag.
Vi får hoppas^^
Annars kanske jag kan lyckas tvinga in Kim till stan.
Det vore inte helt fel det heller.
VILL ÄNDÅ HELST GÅ MED NIIIIIINAAAAAAAAAA!!!!!
Vill hem till Nina nu o muppa mig.
Thats phunny!

Nä nu ska jag tvinga upp fredd ur sängen så att vi kan göra middag.
Hoppas vi måste på affärn(A) hehe vill ha något gott att djicka.
Btw en assnygg brud på bdb säljer sitt hår för 200:- + frakt och om det e äkta ska jag nog köpa det.
I want it!!!
O så kommer jag vara tvungen att färga om det because its pink!
AWESOME ITS REAL!!!!:D happy face
Well well take care now bye bye then.

Fredd<3

Inga kommentarer: