onsdag 31 mars 2010

men JAAAAAAAA!:D

Min mobil kom idag:D
Det hade blivit nått fel så fredd hade inte fått mailet med kolli-nummer eller vad det heter.
Så han fick det av han som han pratade med^^
Det visade sig att den vart skickad i måndags o kom hit idag:D
Happy face!

Va med nina på stan idag,mkt trevlig^^
Köpte "gummi-armband" för 40 kronor typ,svarta och neongula(?) och så köpte jag en ny ögonskugga.
Hittade en ascool tröja som jag MÅSTE köpa.
*bild i slutet av inlägget*
Och så hittade jag en fin klänning^^
Träffade Emo-fredrik lite hastigt,en tjej som heter sara som jag inte kände igen:P
Och mitt "ex" o hans brud.
Vi va så lata när vi skulle hem så vi tog bussen hehe

Och nu har Nina lov så då får jag inte se henne på ett tag:(
That sucks.
Men men när jag kom hem så hade fredd varit o hämtat min mobil och så hade han fixat så att min nalle satt på sängen o kramade kartongen.
ASSÖTT!!!!^^
Så har donat med den och Fredd va den första som jag fick sms av och Nina va den första jag skickade till hehe:P
Nä e asglad över min nya mobil.
It´s so cute(^.^)

Kollade på "anna anka söker assistent" eller vad det heter.
Hon e bra jävla ful hahaha xD
Underhållning:P
Men men nu ska jag nog ...städa undan lite kanske?
Undra vad vi ska hitta på i morron,de e ju en röd dag.
Aja vi får se.
Take care now bye bye then.

Inga kommentarer: