måndag 15 mars 2010

FU!!!!!!!

Ingen medicin idag heller.
Jag fick veta i onsdags att jag skulle få den.
I ONSDAGS!!!
Snart en vecka sen.
Och inte nog med det,jag måste ringa vårdcentralen i morron igen för det finns en risk att jag har lunginflamation.
Men ja jippie wohooo!
-.-
Ja om jag har tur så finns det en läkare i byn i morron.
HOPPAS HOPPAS HOPPAS!
Och i morron ska jag vara hundvakt.
Det betyder upp klockan tio o ut med hunden så fort som möjligt.

Idag gick jag o la mig typ 03:00,somnade kanske 03:30-04:00.
Klev upp 11.
Lagom.
Kollade på tv,fick reda på att jag inte fått min hostmedicin,fortsatte kolla på tv.
Strax innan maten så ringde fredds mamma o berätta att jag nog kan ha lunginflamation eftersom jag har hostat i typ en månad.
Ringde fredd o pratade lite med honom^^
Middagen va dryg för morfar/idioten va där-.-
I hate him!
Bara gnäll o idiotförklaringar.

Efter maten gick jag till affärn o kollade om min medicin hade kommit men icke!
Gick hem till mamma en sväng o hälsade på.
Rätt trevligt faktiskt.
Sen gick jag hem o la mig o läste i typ en timme sen satte jag mig här.

Som det nog märks så har jag så lite att göra på dagarna så att jag minns allt-.-
AWESOME!Eller kanske inte.
Take care now bye bye then.

Fredd<3

Inga kommentarer: