torsdag 11 mars 2010

OMG!

Ja det vart ju fika som sagt,men innan jessica o peter kom hit så kom morfar.
Men han gick efter typ två minuter för att han vart arg.
På mig:P
Men va fan jag bad honom ta av sig skorna innan han gick in i köket!
E det för mkt begärt.
Herre gud han brukar gå in i tv:rummet också innan han tar av sig skorna OCH SKORNA HAR SNÖ UNDER SIG!!!!!!
Idiot-.-

Vart välldigt mkt snack sen när vi fika,allt mellan himmel o jord faktiskt.
Jag ska vara hemma hos jessica o peter från typ 2 på lördag till nån gång hehe.
Mysigt^^
Hundvakt åt världens sötaste hund.

Nu när jag loggade in på bdb så hade jag två kommentarer från en viss person.
Vart väldigt förvånad men så lycklig så att jag började gråta.
Ja jag e en tönt men det får man vara.

Jag har saknat denna person asmkt!!!!!
Hoppas allt blir bra nu,livet e inte desamma utan denna underbara varelse.

Sitter just nu o har ont i ryggen o lyssnar på Angra.
Och ja nu ska jag väll kolla runt på internet lite till sen får vi se vad som händer.
Take care now bye bye then.

Inga kommentarer: