söndag 7 mars 2010

Hemma igen-.-

Kom hem för typ en timme sen,it sucks!
Öppnade dörren och lillbrorsan säger : Va fan gör du här?
Jävligt shysst martin,jävla offer!>.<

Kom ner på rummet och då va mitt sängbord borta och två av mina kuddar borta:O
Frågade Åke vart allt va o då sa han att mamma hade tagit det.
Så jag började tokringa henne men det va bara upptaget så jag ringde på mobilen.
Mamma pratade då med mormor i hemtelefonen så hon skulle ringa upp mig sen.
Så jag ringde Fredd och då kunde jag inte hålla tillbaka tårarna.
Jag va knäckt,ensamheten dök upp för fort.
Det sög,jag kände att jag höll på att gå sönder.
Sen ringde mamma o vi pratade lite och i morron ska jag se hennes nya lägenhet.
Snackar just nu med Fredd på msn och känner mig inte sådär jätte glad men försöker vara positiv.
Men det går inte så jätte bra.
Jag känner mig ensam för första gången på över en månad!
Jag kommer dö i morron -.-
Om jag mår skit redan idag så lär jag ju dö av depprission *eller hur det stavas* i morron.

Om typ en timme e det the osbournes,ska se!
Och i morron ska jag boka tid på vårdcentralen.
Min hosta blir fan inte bättre trots att jag har hostat i över en vecka.
Snarare sämre:S
Aja nu har jag inget mer att skriva.
Håll tummarna för att jag överlever under tiden som jag e i junsele.
Take care now bye bye then.


Fredd<3

Inga kommentarer: