onsdag 31 mars 2010

Gahahahahahay.

Idag ska Fredrik ringa netonnets kundtjänst o fråga vart min mobil e pff.
Och i morron är det en röd dag så då kommer den verkligen inte.
BAJS >.<
Men men får väll hålla mig lugn som Nina säger,den kommer till slut:P

Påtal om Nina,jag ska träffa henne idag^^
PHUN!
Det enda som inte är phun e att vi ska gå på stan och jag har inga pengar:(
Men men sak samma kan shoppa nästa vecka kanske.
Behöver mer ögonskuggor har jag kommit fram till,har bara grå,silver,vit och svart.
Och "naturell".
E sugen på en mörkblå eller typ lila,hmm finns det ens mörkblå?
Aja får söka i idag^^
Vart gaaaaaaaaaaanska sent igår och jag klev upp vid 8 för att få iväg fredd till skolan och har varit vaken sen dess och nu börjar jag bli trött igen *gäsp*
Och om 45 minuter ringer min väckarklocka.

OCH JUST DET!!
En av Fredds katter fick 3 kattungar igår:D
Så jävla söta!!!!
Och en av dom e en liten kopia av mamman^^
Vill gosa med dom men de får vänta.
Tror jag ska lägga mig i sängen o he alarmet på halv tolv så kanske jag piggnar till.
Take care now bye bye then.

Fredd<3
Bilder på kissarna kommer sen^^

Inga kommentarer: