måndag 29 mars 2010

Jah.

Det är verkligen askul när kompisar kommenterar hur man lever sitt liv.
Va fan det e mitt liv!!!!!
Bara för att dom lever det på ett annat sätt så e tydligen mitt sätt fel.
Jag vet att mitt liv är "värdelöst".
Och jag vill ändra på det men just nu är det här det enda jag kan göra.
Dom flesta av mina kompisar har flyttat hemifrån,bor med pojkvännen/flickvännen.
Kanske tillome o har jobb o barn.
Jag bor hemma men "bor" mest hos min pojkvän o hans familj för här mår jag bra.
Är det så fel?
Jag betalar mer i "hyra" här än vad jag gör hemma för jag tkr att det är värt det.
Hemma mår jag skit,jag kallar det knappt hem.
Det är ett ställe där ingen egentligen vill ha mig.
Det är INTE ett hem.

Och bara för att mina kompisar lyckas bra här i livet betyder inte det att jag har samma tur!
Fy fan :'(

1 kommentar:

nina sa...

Du lever bättre än mig stumpan :)