fredag 19 mars 2010

Bambambam.

Yes jag hade rätt jag missade både Kim och Ollie:P
Well well jag överlever.
Tog halv två bussen ner eller snarare tjugo i två bussen -.-
Va asmkt folk på den bussen,drygt.
"Ramlade in" i en pojke när bussen starta:$
När jag kom till stan ringde jag först Ollie men han avvisa mig:S
Så jag ringde Kim,han va tyvärr hemma men jag förstod nästan att han skulle vara det.
Efter att jag hade varit på systemet så ringde jag Ollie igen och då svara han.
Han hade tydligen en dålig dag så de va lika bra att vi inte hann träffas.
Men han ska ringa i morron.
När jag va påväg till bussen träffade jag Frida:)
Så pratade lite med henne.
Sen va de massa folk på bussen hem å>.<
När jag kom hem sov fredd fortfarande.
Sötplutt^^
Vi har typ inte gjort så mkt,kollat på tv o käkat pannkakor.
MUMS!
Btw har vi varit tillsammans i 3 månader idag,yey us:D

Ja de va väll min dag hehe.
Take care now bye bye then.

Fredd<3
Just det jag köpte ett coolt nagellack idag å:D

Inga kommentarer: