söndag 28 mars 2010

Men hallu.

Klockan är halv sex eller så e hon halv sju eller halv fem.
Vet inte om man ska ställa fram klockan eller bak.
Hmm ska ta reda på det.
Oj hehe fredds dator ställer om sig själv verkar det som.
Happ klockan e halv sex o jag sitter o tråkar.
Fredd ligger och sover.
Sötnöt^^

Jag somnade vid 10 och vaknade igen vid 1 och har varit vaken sen dess:P
Ska väll försöka sova lite till snart.
För kanske en timme sen fick jag ett förvånande samtal.
Satt vid datorn och helt plötsligt så ringde någon.
Jag trodde först att det va Stefan men icke!
Det va skogge:O
Vi har inte pratat på aslänge.
Inte i telefon iaf.
Han hade varit i Ö-vik och va nu påväg tillbaka till junsele.
Han vart besviken när han fick veta att jag också va i ö-vik och han inte hade vetat om det.
Han vill ju så gärna se mig^^
Känner mig älskad haha.

Ja vad har hänt i helgen?
I fredags skulle jag med mina syskon,syrrans kille o hans lillasyster på paradisbadet.
Va askul!!!!!!!
Jag skulle möta dom på stan o medans jag stressade till inter sport så ropade någon "udda".
Då va det Pinkens mamma:D
Har inte sett na på flera år.
Tyvärr hade jag inte tid att prata men men vi får ses någon annan gång.

Efter badet så käkade vi på Max,mumsigt^^
Och sen skulle alla bowla förutom jag,ville inte:P
Men det va riktigt kul att vara med dom,UTAN BRÅK DENNA GÅNG!:D
Medans jag väntade på bussen upp på valla så gick jag i affärer,när jag va påväg till Cubus så träffade jag Stefan.
Det va trevligt,som vanligt:P
Han bad mig ringa honom men jag orkade inte,busunge^^
På Cubus hitta jag en söt tröja med en panda på och så står det "P.S I LOVE YOU<3
Har på mig den nu,får lägga upp en bild sen.
Och sen på kvällen va jag helt slut så bara slappade och sen mådde jag inte så jätte bra.
I lördags låg jag typ bara i sängen med träningsvärk i hela kroppen.
Mysigt.
Gick på affärn köpte guuuuudis.
Kom hem,bytte lakan*aj mina armar >.<*
Duschade,sen vart det mysdags framför tv´n med gudispussen.
Vid tio somnade jag som sagt och ja resten vet ni ju:P

JUST DET!
Pappa ringde i fredags å^^
Jag ska få peeeeeeeeeeeeeeengar:D
Tänkte köpa mig en ödla men nej det blir nog en ny mobil ist.
Så jag kan lämna tillbaka "mammas".
Måste hälsa på MLi och "mamma" snart,miss them.
Och om det blir en ny mobil blir det den heeeeeeeeeer.

Inge mer Sony ericsson får moi.
Nä man kanske ska sova nu.
God natt,eller god morgon snarare;P
Take care now bye bye then.

Fredd<3

Inga kommentarer: