fredag 19 mars 2010

Hellulu.

Nu e klockan snart 11:20 och jag sitter här med blekning i håret.
YEEEEEY!
Tyckte inte att det vart tillräckligt ljust igår:P
Typ kvart i tolv ska jag skölja ur det.
Vi får se hur det blir,sen ska jag torka lite grann o sen i med den lila färgen.
Om jag har tur e Ollie kvar på stan när jag sla ner dit,säkert inte men men vi får se.
O Kim ska också på stan idag men han lär väll hinna åka tillbaka till domsjö innan jag hinner ner-.-
Dumt!!!
Jag har en jätte äcklig smak i munnen.
JUK!
Måste ta min hostmedicin nu.

Och idag skulle rebecca o frida komma hit,har inte hört ett ord>.<
Får ringa sen.
Lalala o s ska jag skicka sms till Fia snart o påminna henne om en grejsimojs.
She´s an angel^^

Va väll allt för tillfället:P
Take care now bye bye then.

Fredd<3

Ser typ ut såhär i håret,fast utan blekning ofc:P

Inga kommentarer: