tisdag 2 mars 2010

Tåååååååådaj!

Idag har inte ett skit hänt typ hehe har mest läst.
OCH kollat på tv såklart:P
Vi va på affärn en sväng så jag fick nått att mumsa på medans jag läste.
En bra bok + guuuuudis = MYYYYYYYYYYS!^^
Jag har fått låna en ASBRA bok av Fredds mamma:D
Den heter Skadad och jag orkar inte babbla upp vad den handlar om men men asbra iaf^^

Nina va här utanför ett tag vid 6 så jag fick se na lite iaf.
Och vi kanske ska ta en fika eller nått nu i veckan.
Det e nice;)

Fick sms av mamma idag också och för första gången i mitt liv började hon sms:et med "Hej gumman!":S
Shkumt!
Well well hon undrade iaf när jag kommer hem.
Vilket e på söndag.
Och i morron ska jag avboka min tandläkar tid.
Usch för tandläkare,aldrig att jag betalar för att gå dit.
No sir!
Nu e det snart Cougar town:D
Som jag längtat.
Så take care now bye bye then.

Fredd<3

Inga kommentarer: