tisdag 30 mars 2010

Men bajs.

Min mobil verkar fortfarande inte ha skickats och det står att det ska ta 1-3 arbetsdagar för den att komma "fram".
Men eftersom den inte har skickats än så lär jag ju inte få den i morron som jag trodde.
Jävla bajs.
Men men kan iaf glädja mig med att en av katterna här ska snart föda ungar verkar det som.
Hon får sammandragningar eller vad det heter.
Så vi får se när dom ploppar ut och så ska jag vara med Nina i morron:D
Det ska bli phun!!!!!!

Idag så sov jag o fredd till typ 14:20 och sen klockan tre skulle vi vara på sjukan.
Efteråt stack vi på lidl och jag fick mumsiga "kakor" :P
Mmmm och sen stack vi på ica och köpta massa annat o jag fick en yoghurt*bortskämd i know men de va billiga saker*
Sen när vi kom hem vart det middag.
Parisare^^ Det är mumsigt.
Och sen dess har jag väntat på kattungar som jag hoppas kommer snaaaaaaaaaaaaaaaaart.
Längtar som tusan.

Ikväll ska jag duscha o bara ta det lugnt säkert.
Ja de va väll min dag:P
Take care now bye bye then.

Fredd<3

Inga kommentarer: