måndag 29 mars 2010

Ännu en dag.

Ännu en dag har gått och i morgon är det tisdag,då kanske jag får min mobil.
Men ska inte hoppas på för mkt,men det dyker upp antingen i morron eller på onsdags.
Och kanske nästa helg tror jag att jag ska hälsa på MLi,i miss her:(
Och då hoppas jag att rebecca är hemma i sollefteå å så jag får träffa henne också^^

Måste vara med Nina nån dag snart också,saknar hennes flummande:P
Heheh störtskön brud,de e hon de.
Vill ha chips!
Som vanligt:P

Idag fick jag pengar av pappa så nu e dom borta.
Fredd lånade mig pengar till mobilen så nu ska jag bara betala tillbaka 348 om vi ska vara exakt.
Och den 17 april fyller bubben år.
Happy b-day to him!
Och jag ä gaaaaaaaaaaaaaanska säker på vad jag ska ge honom^^

Lallalalalala.
Har det hänt nått kul idag?
Hmm vi va på sjukan i morse vid 08:40 för att fredd skulle på röntgen.
Det gick fort och sen for han på skolan.
Jag la mig o kolla på film o sen somnade jag ett tag.
Vaknade av att Joel pratade.
Och sen så har vi typ inte gjort någonting:P
Eve fick nån träningsgrej som fredd satte ihop.
Intressant dag va?
Njae men den kunde ha varit värre:P
Take care now bye bye then.

Inga kommentarer: