tisdag 9 mars 2010

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Idag har jag mest legat framför tv´n och drygat.
Gosat med lilla Akita.
Vid halv fem började jag göra mig iordning för jag skulle käka hemma hos min mor som har skaffat egen lägenhet nu.
ASFIN!
Vill ha den-.-
Men men min lillsyrra va också där och efter att vi hade käkat klart o mamma började berätta en sak för mig så började lillsyrran helt plötsligt tokgarva:S
Och vi fattade inte vad hon skrattade åt.
Hon e knas.
Till slut fick vi veta vad hon skrattade åt.
Rumpan "skakade" när man skrattar.


Sen när vi kom hem gick vi ner på mitt rum o kollade på Luftslottet som sprängdes.
Jävligt bra som alla andra av dom där filmerna.
JAG HAR ASONT I TYP VÄNSTRA SIDAN AV MUNNEN!
Och efter det så satte jag mig här o dryga.
Ska väll snart sova för att jag ska upp tidigt.
Well well vi får se:P
Take care now bye bye then.

Fredd<3

Inga kommentarer: