lördag 6 februari 2010

Lördag!!!!!!!

Va fest igår,vi SKULLE ha varit hos Nina men hamnade hos nån robban ist.
Men ingen besvikelse de inte^^
Tyvärr vart min Gud lite väl lullig så hon mådde inte så jätte bra.
Men men hon lyckades ta sig till sin skola idag,dom hade öppet hus.
Så jag e stolt över na^^

Idag vaknade vi 1(?) o låg i sängen till typ 3.
Mysigt<3
Va o köpte chips o dricka också.
Skulle ha köpt cigg å men va fan jag klarar mig.
Tills i morron iaf.
Ikväll ska vi ut igen.
Kul kul.

Btw jag va med Kim några timmar igår:D
De va trevligt,har saknat den pojken.
Vi va på systemet o så pratade vi en MASSA!!!
Och så köpte jag skor:D
I loooooooooooooooooooooove them^^
Dom e shnygg o bekväm.
AWESOME!!!!

Nu ska jag dryga fram tills de e middag.
Take care now bye bye then.

Fredd<3

Inga kommentarer: