måndag 15 februari 2010

Moondag.

Underbar dag igår,UNDERBAR I TELL YOU!!!!!!;*
Vi såg Wolfman på bio,rätt bra faktiskt^^
Jag lyckades skratta under ett tillfälle när alla andra va tysta,pinsamt!
Men men skit samma.
De kunde ju ha varit värre,jag hade kunnat vara min syster.

Idag vaknade jag efter nio o vart chockad över att fredd fortfarande va hemma.
Han hade huvudvärk stackarn:(
Idag har vi färgat håret på honom och mig,jag har kollat massa på tv och han har spelat en hel del.
Just nu städar HAN för en gångs skull:P
Ikväll klockan 21:00 så ska jag se "Magiska systrar" och trycka i mig chips.
Får se om Fredd kollar på den också eller om han sover eller spelar.
Hoppas han ser den med mig^^

Btw så fyller "Emo-Fredrik" år i morron så grattis till honom:D
Nog för att jag bara har träffat människan 2 gånger men sak samma han e trevlig.

Nu ska jag ......lägga mig i sängen?
Nej jag vet inte,men men snart e klockan nio:D
Take care now bye bye then.

Fredd<3

Inga kommentarer: