fredag 28 maj 2010

AWESOME!

Yeah jag ska få hjälpa till på en teater i morron:D
Love it!

Har haft en rolig dag idag,va på af klockan 1 o lyssnade på två som pratade.
Efteråt gick jag till hullsta för jag skulle fika med mamma o hon fick sin morsdags present,hon vart jätte glad^^
De va en bok om hennes stjärntecken och ett gulligt kort hehe.
Sen såg jag slutet på slutproduktionen.
Va jätte kul,tur att jag hade sett den 3 gånger innan:P
Sen sprang man omkring på hullsta o dryga och så tränade teatrarna på pjäsen som dom ska spela upp i morron.
Vi kom inte hem förns efter 9:P
Och så kollade vi på eurovision,sverige gick inte vidare.
Europa suger!

Och nu pratar jag med min älskling som kom hem från gbg inatt.
Får inte se han förns på söndag men jag överlever,i hope^^
De va väll de enda roliga jag hade att säga.
Take care now bye bye then.

Inga kommentarer: