måndag 3 maj 2010

Helgen!

Helgen va kung,åkte till kim vid två på fredagen o drygade runt tills malin kom hem då stack vi iväg o käkade hos kims mammas kille.
Grillat! nomnomnom^^
Sen for vi hem och fixade oss o sen bar de iväg till sellgren.
Vart jävligt kul faktiskt^^
E helnöjd,men de kan ju bero på att jag va beredd på att få panik men drack mig lugn.
JÄVLIGT LUGN!!!xD
Jag e stabil i know.
Sov dock inge bra men men sak samma.
På lördagen käkade vi pizza o sen köpte vi massa chips o cola.
Jag o malin köpte twister å,gött^^
Vi skulle egentligen bara ha filmkväll men de vart fest.
Men jag o malin drack inge,vid typ 11 halv 12 så åkte vi in till stan,de va ju crusing:)
Sen vid halv ett fick jag skjuts hem till fredd*va ASLYCKLIG över att få slippa gå*

Och på fredag blir kim 20 år!!!!!
FEST!
Så längtar lite^^

Idag ska jag till sollefteå för jag ska på uga möte i morron klockan 10.
Åker till solle kvart över fem.
Nu ska vi åka till elgiganten,jag tror jag ska passa på att dra in på ÖB.
Take care now bye bye then.


Här e en snygg bild på mig,kim o malin i fredags innan vi skulle fara hem o göra oss iordning

Inga kommentarer: