måndag 17 maj 2010

wihooooooooooooooo

I morron kanske jag ska sola med Nina^^
Om de e fint väder ofc daaaaaaaah.
Och jag e tillbaka i Ö-vik,skönt som tusan säger jag bara^^
Kom hit igår vid 20:00.

Ja junsele tiden va ju ..trevligt?
Nej men den va helt okej:)
Liten sammanfattning:
Onsdag: kom hem vid 5 o käkade grillat,nomnomnom! Stack hem till mamma o pratade med mormor^^ och sen stack jag på ungdomsgårn och hälsade på systeryster o vid halv åtta stack jag hem till idah,de va trevligt. Har faktiskt saknat att vara där.

Torsdag: Va hem till syrran o va med camilla o kerstin,de va jätte kul haha xD Ja de va väll allt att berätta om den dagen hehe.

Fredag: Hade typ inget att göra för att idah va i ö-vik,camilla va i sundsvall så jag gjorde ....inget?:P hehe nej men jag minns inte hahaha xD

Lördag: storstädade rummet för jag trodde att mormor skulle komma o kolla på det på söndagen men icke men men de va bra att det vart gjort^^ Och så kollade jag o mina småsyskon på scary movie 4.

Söndag: vart väckt typ 08:20 för att brödrosten hade börjat brinna,skulle egentligen kliva upp 08:45 så jag missa lite sömn men men så jag hoppa in i duschen o sen va de bara att göra sig iordning. Lillebror skulle ju konfirmera sig:) vid halv 11 kom mamma o hämtade mig,lollo o åke. Allt gick jätte bra o jag o lollo hade jätte kul i kyrkan hehe.Sen vart de fika hemma hos mamma.En av vaserna hade farit i golvet o så frågade jag mamma om den vasen inte va gammal,de va den. Och mamma hade sagt innan att de va synd för den va så fin. Och då sa Martin*lillebror* : jaha men den kan väll vara fin ändå,liksom mamma gammal men hon e ändå fin.
Fint sagt på ett sätt men de lät mest roligt.
Sen gick jag,martin,lollo o åke hem. Kim ringde och jag började fundera på att åka hem så jag ringde fredd o frågade om de va okej. Så då åkte jag hem:) Träffade rebecca h,nina och moa sundberg i sollefteå^^ trevligt värre.

Och idag har jag bara segat o sett en kattunge leka med en ekorre,jag fick panik! nej uscha-.-
Ja de e dom senaste dagarna hehe:P
Take care now bye bye then.

fredd<3

Inga kommentarer: