lördag 8 maj 2010

Bacon!

Happ nu har man sovit några timmar iaf,om typ 45 minuter bär de av hemåt.
Skönt,lite tråkigt men skönt^^

Ja nu när kim o olsson sover o jag inte har nån aning om vart malin e kan jag skriva om igår.
Igår så gick jag o malin på stan vid typ tolv,fredd hängde me å men han skulle bara på systemet.
Vi va inte så länge på stan,hittade en födelsedagspresent till kim:)
Sen skulle vi möta kim:P
Sen gick jag på systemet o handla.
Sen for vi till domsjö,kim gick hem till sin syrra o malin o jag gick hem til kim:P
Sen vid 6 så skulle vi vara på fotbollsplan,it was a suprise party btw:P
sen dök kim upp med ögonbindel o tjejkläder xD
AWESOME!!!
Sen festade vi tills typ 5-6 på morronen.
Orkar inte berätta allt som hände men vi hade askul iaf^^

och nu ligger kim här i sängen bredvid mig o mumlar.
Men men jag hoppas han har haft kul^^
Nä man kanske ska kolla på tv.
Take care now bye bye then.

Inga kommentarer: