tisdag 4 maj 2010

Tjabalabalabalaaaa.

Sitter just nu hemma hos MLi ,kom hit igår vid halv sju.
Idag ska jag på arbetsförmedlingen halv tolv o sen ska jag träffa mamma.
Ser ärligt talat inte fram emot att träffa mamma,eller jo lite men e rädd för att hon ska börja gnälla över att jag aldrig e i junsele.
Men va fan jag mår sit där så jag håller mig borta.
Aja kanske går bra idag,i hope so o jag hoppas hon kom ihåg mina grejer i morse.
Gjorde hon nog men men hoppas ändå för man vet aldrig.
Och MLis tangentbord ääääälskar jag,mysigt att skriva med.

Kollar just nu på Mysteriet på Greveholm som jag alltid gör när jag e här,ska nog klä på mig snart.
OCH FIXA HÅRET FÖR DE BEHÖVS!!!!!
Hehe:P
Och ikväll ska jag ringa Malin,varför vet jag inte men men vi ska väll planera lite.

Take care now bye bye then.

Fredd<3

Inga kommentarer: