söndag 23 maj 2010

Berny pålsson

Har nyss sett lite av dokumentären Berny Blue på youtube.
Har bara sett 3 delar,vet inte riktigt hur många de e kvar.
Men jag ska väll se mer sen ikväll.
Och om ni inte förstog de så handlar den om Berny Pålsson.
Författaren till Vingklippt ängel och Känn pulsen slå.
Skitbra böcker verkligen,båda självbiografier.
LÄS DOM!!
Dom e helt klart värt det.
Ska nog läsa vingklippt ängel ikväll om jag orkar,de blir väll fjärde gången kanske hehe.
Men hennes böcker kan man läsa om o om igen.
Hon verkar vara en underbar människa,jag har aldrig träffat henne men min kompis är "kompis" med henne.
Vet inte hur ofta dom ses men han säger hon e shysst^^
Jag skulle verkligen vilja träffa henne.

Jag har en kompis som kallas Malle som påminner så jävla mkt om henne.
Fan va jag saknar malle:( <3
Saknar att bara sitta o snacka om allt mellan himmel o jord med henne.
Jag kanske kan träffa henne nästa vecka,de vore awesome.

Men ja tillbaka till Berny,hon har varit självdestruktiv ändå sen hon va 12? Om inte tidigare.
Och att hon lever idag är ett under tkr jag.
Hon verkar väldigt stark.
Hon har varit med om mkt skit men lever än och har det ganska bra,i hope.

Btw i dokumentären så berättade hon att hon hade fått mail där de hade stått att människor ville vara som hon.:S
Så dom vill må skit,höra röster,skada sig själv på olika sätt för att överleva?
Ja de låter ju bra,eller kanske inte.
Men men att människor e skum va samtidigt inget nytt.


Take care now bye bye then.

Inga kommentarer: