måndag 24 maj 2010

GAAAAAAAH VART E DEN??

Idag åker jag till min underbara MLi^^
Phun phun!
EN SAK SOM INTE E PHUN E ATT MIN ÄLSKADE SEX PISTOLS TRÖJA E BORTA!
Jag har ingen jävla aning om vart den kan vara-.-
Jag har letat typ överallt o det va ett tag sen jag använde den,risken finns att den redan e hos MLi,vilket vore awesome!
Men den kan också vara hos Kim,en sak som jag tvivlar på.
Jag har för mig att jag aldrig har haft den där.
Men men hmm får fråga honom.
O så ska jag fråga Eva om hon har sett den på sista tiden.
Hoppas hoppas hoppas.
Vill ju ha den idag!
Jag har letat igenom hela "min" garderob,kollat i fredds t-shirt lådor.
Men nej!
Fan fan fan!!!!!!>.<
VILL HA DEN!!!!:'(
Snälla säg inte att jag har sålt den i fyllan:O
Nej de tvivlar jag på.
Hmm ska ringa kim redan nu tror jag.
Nepp där va den inte:'( :'( :'(
Nä jag får helt enkelt fortsätta leta.
Take care now bye bye then.
MLi :*
Min älskade borttappade tröja:(

Inga kommentarer: