tisdag 11 maj 2010

Jah.

I morron åker jag hem till junsele klockan 2.
Ska väll bli ..kul?
Mormor e där o de e ju kul iaf^^
O så ska nina åka hem å o hon åker till junsele å^^
Trevligt sällskap e aldrig fel hehe.
Om jag har tur så kommer rebecca hälsa på mig nån dag när jag e i junsele.
Hon flyttar btw till hösten,i dont´like that :'(
Min söta lilla,ibland irriterande, rebecca<3

Ja jag lär nog inte uppdatera så mkt eftersom datorn hemma lär väll jävlas som vanligt men men vi får se.
+ att jag lär nog mest vara med mormor o gå ut o gå med akita.
Jag ser faktiskt fram emot dagarna men INTE nätterna.
Kommer känna mig så jävla ensam.
Men men jag blir inte hemma länge,åker nog tillbaka hit typ på torsdagen.
Hmm kom nyss på en sak,jag har ett påskägg som väntar på mig där hemma xD
Om dom nu inte har ätit upp det men men bryr mig inte så värst.
Nu ska jag krypa ner hos min bby och försöka låta bli att tänka på att jag inte kommer få se han på typ en vecka.
Take care now bye bye then.

Fredd<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: